"kvällens babe" går till...

VIKTOR KIHLBLOM!

Nominering:
Efter att ha supt skallen av sig kvällen då Hide-a-Lite Mullsjö firade segern och det faktum att de tagit sig tillbaka till högsta ligan i innebandy, lägger han ändå den här otrolig vackra pose. Omedvetet eller inte, den gjorde allt! 
Och inte nog med det -mitt i allT skrattade från miN och malin ser vi kommentaren från killen själv på bilden då den laddats upp säga "det här var innan jag började dricka" JAG TRODDE JAG DOG, MALIN OCKSÅ -VI FICK INGEN LUFT!

Kommentarer
Postat av: sara

HAHA den har han gjort sig välförtjänt av kihlen! ;D han var ju inte nååådigt full den kvällen, vilken kille! :)

2010-10-18 @ 22:47:42
URL: http://aktadej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0