när orden..

När orden inte räcket till för att berätta hur mycket jag saknar dig. Jag och alla andra. Jag tänker på dig varje dag, varje morgon, varje kväll är du bland det första och sista jag ser.
Eftersom att jag inte kan komma och hälsa på dig har jag satt en fin vit orkidé bredvid ditt kort, även ett guldigt hjärta plus några ljus. Det är väldigt fint.Jag lovar att jag snart ska komma och hälsa på dig.
¨
Ibland känner jag en otrolig värme i kroppen, även att vinden blåser hårt och kallt. Jag tror det kan vara du, även min mormor. Jag tror det är ni som finns med mig då.
¨
Jag kan fortfarande inte riktigt förstå att det som hände faktiskt har hänt. Killen, vi ses i himmelen.
Heaven is a place nearby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0