nothing compares to you

Nu har jag äntligen kommit tillbaka till sängen. Suttit och käkat krämfyllda chokladmuffins vid 18 tiden, men blev avbruten av Caroline som ville ha med mig på en modellcasting. Så hon och jag stack dit och umgicks med många andra igenkända ansikten. Mycket trevligt må jag säga. Gick 4 vändor + ett rep tillsammans till dunkande musik. Riktigt roligt med uttagningar faktiskt.
Efter det skulle jag hem och träffade ett ortoligt härligt gäng, Louise och C/O. Gaah, i like you guys!
Stack hem, åt god mat med Ingrid och efter det bänkade vi oss framför idol men pepsi, godis, skratt och en sprallig hund. Värd fredagkväll!
¨
Linneas version av Sinead o Connor - nothing compares låt var bäst för kvällen enligt mig. Gåshud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0