pappa

Imorgon har jag resursdag -alltså en skoldag som är till för att göra omprov, fixa inlämningar eller så. Jag har inget att göra om så jag är helt ledig imorgon vilket känns riktigt bra! Imorgon har jag en hel del att pyssla med under dagen. B la ett pass hos MedicRehab och möta upp syster för tandläkarbesök. 

Efter det ska jag och Johanna möta pappa och shoppa med honom. Ja, ni läste rätt -vi ska shoppa med honom. Jag ska aggera smakråd för min lille pappsi. Wounderbart! Efter det blir det käk.
Jag älskar min pappa.
Han är en otroligt stor byggsten i mitt liv, vad skulle jag ta mig till utan honom? Jag är stolt över honom och tänker bli som honom när jag blir stor, fast på mitt sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0