plugg-tisdag

Började dagen med att försova mig, hann dock till träningen innan åtta. Efter träningen var det frukost och sedan Ekonomi. Haha, jag höll på att somna sittandes! Robban (min lärare) brukar alltid tala högt med folk, om folk inför klassen vilket är väldigt roligt. Så idag, när mina ögonlock var halvt nere och mina ögon såg i kors avbröt han sin genomgång och sa "oj, nu ser det snart ut som att Emelie somnar där borta" Haha, jag försökte verkligen att hänga med och tittade hela tiden åt tavlan, men sömnen tog över. Dock var Robbans kommentar som en energikick då jag både skrattade gott och blev aningen generad. Men ääääsch. :)
¨
Efter Ekonomin var det lunch och till sist personlig försäljning. Tog bussen ner till stan och bytte ett plagg på H&M, sedan gick jag och handlade mjölk, spagetti och det bästa av allt -kladdkaka.
Så nu ska jag ut med Kingen, plugga matte B och sedan kolla på Sverige-Holland :)
¨
en bild som stämmer in väldigt bra på mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0