reebok easytone och kung i paint

Var uppe på A6 en snabbis efter castingen för att titta på ett par skor som lockat mig länge nog under reklampauserna. Det är reebok ersytone jag pratar om. På reglamen sen man snygga välformade ben, snyggt formade rumpor som man bara skulle kunna dö för att få. Och eftersom att jag, liksom många andra strävar efter den underdelen, ville jag prova ut ett par som kanske skulle vara värda att klicka hem såsmåningom. Och vet du vad? De var as sköna!

I reklamen berättar de även om hur gångsulan är utvecklad efter balansbollar för att ge en ännu större effekt på ben och rumpa i varje steg. De kändes verkligen där under foten, fast på ett behagligt sätt självklart.

Så, om jag har tur kommer mammas kusin med ett par i min storlek från England snart. Hade varit guldvärt! :)
Och i brist på annat undertiden jag väntar på att tvätten ska bli klar satte jag mig och ritade på paint. Så kul man kan ha ibland. Kom dock inte på något roligt att måla men det blev en bild på mig och Felicia Glad.

Eftersom att jag är så oerhört avundsjuk på att Felicia alltid är så brun (hon har ett så otroligt bra pigment och blir brun av minsta lilla..) visserligen solar hon kanske lite då och då. Men hon är verkligen brun året om! Medan jag kan få pressa på playan i flera timmar och inte få någon färg allt. Ja -livet är bra orättvist ibland.. :) Menmen, you can´t hide beautiful! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0