saturday, im in love

Skulle egentligen hängt med laget ner till Älmhult idag men blev inte så. Efter denna sjuka vecka av för lite sömn kände jag att jag inte orkade. Behövde verkligen sova ut +att jag inte ville sitta själv på läktaren efter att mina älmhultsmates inte kunde komma. Får bli nästa match!
Har iallafall haft en rätt skön morgon då jag sovit ut ordentligt, fick även hund-besök under täcket. Förstod inte hur han kunde andas där nere vid fotänden. Haha. Ska snart hoppa in i duschen och möta upp Kung Hadelund på June för att sedan se JIK-Göteborg (damerna) i idrottshuset. Hoppas på en gó match!
kan utan att överdriva mina ord säga att Carro är en av de finaste tjejerna jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0