shopaholic, no problems!

Efter att jag tjurigt (pga huvudvärk) hängt med min syster till tandläkaren tog vi bussen bort till A6 för att vänta in pappa som kom direkt från jobbet.
Gick in på BIKBOK för att kika in rean men hittade ingenting, lite synd. Blev istället en pratstund med Frida som har sin praktik där. :)
Efter det skulle vi möta pappa vid apoteket och på vägen dit träffade jag även goaste Dennis. Sjukt kul att se honom igen! :D

Mat på majoren sen var det bara pangpå -shopping!

Pappa har tendensen att ha ljusblåa, rutiga skjortot vilket jag tycker är så otroligt boooring. Så idag tvingade jag på honom både den ena och andra färgen men blev tillslut något stilrent -en svart skjorta, en mörkgrå blank, en rutig i någon grå, blå och grön/gul färg. Och även 2 svarta jeans.
Så stilig han kommer vara på möterna nu pappan min! :D
Pappas kommentar efteråt:
"-Ja, nu har jag shoppat för 2år framåt".
Han köper verkligen aldrig kläder, han tycker det är svintråkigt men jag tror nog han tyckte det var kul att shoppa med mig och Johanna idag. Tror även att han blev otroligt nöjd med sina köp! Nästa gång ska vi hitta det goaste jag vet -en kavaj! :D

Kommentarer
Postat av: Frida

Va söt du är Emelie. :))

2010-10-25 @ 21:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0