stadsparken

När jag kom hem så städade jag upp i rummet. Klädbomb på golvet -blev riktigt fint!
Sedan smsade min finfina kusin Kicki mig om vi skulle ses och självklart ville jag det :) Vi gick upp till ett utav mina favoritställen i Jönköping -nämligen stadsparken. Älskar utsiktsplatsen, skogen, parken, lekplatsen, miljön över huvudtaget. Var i stadsparken rätt ofta som barn -både på skolresa och med familjen. Har så goa minnen i stadsparken. Stortrivs! :)
Här kommer iallafall en bildbomb från idag. Ni får ursäkta min digitalkamera, är snart desperat efter en system. Menmen, bättre det än inget! :)

Jag och Kicki

den vanliga posen..

jag fastnade nästan..

jag älskar stadsparken och dess utsikt över Jönköping, vättern, huskvarna hållet
ett av alla tappra försök att få min kamera att ta ordentliga löv-bilder. systemkamera nu tack.

jag förstod inte riktigt hur småbarnen skulle kunna klara av den här banan med det här höga hindret. Men förstår nu att man skulle ner på platån nedan..


whiiiiiiiiii

även Kicki kastade höstlöv. sweet

kusin vid utsiktsplatsen. Vacker tjej, vacker utsikt.

dumma löv..


favoritbilden för kvällen, helt klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0