ta mig till en plats där bekymmer inte finns

jag vill egentligen bara gömma mig under täcket
och krypa fram igen när jag inte behöver välja mellan dröm och verklighet.
mellan säkerhet och lycka.
¨
jag är rädd, så otrolig rädd för att bli kär, men ändå är det det jag söker.
jag är rädd för att inte räcka till
rädd för att såra
rädd för att bli sårad
jag är rädd för att betyda mycket för någon
jag är rädd att förlora någon jag tycker om
någon som betyder allt för mig
jag är rädd för att fela
¨
därför vågar jag inte ta steget, för jag vågar inte misslyckas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Word.. så känner jag med , exakt så.. allt är för bra för att vara sant typ

2010-10-27 @ 00:01:20
URL: http://rebekahmulligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0