tattoo

Jag blir galen. Tittar igenom massa tatueringsbilder på Internet var och varannan dag och längtar något så otroligt efter en egen.
Har länge funderat på något med tro, hopp och kärlek i slutet av nacken men har insett att jag inte kommer kunna bestämma mig för hur jag vill ha det. Tecken, text, kursiv, engelsk, latin osv osv
¨
Men nu har jag tänkt ut min första; en rimlig, liten, en vacker. Jag vill ha en tatuering som betyder någonting för mig och inte bara massa tribaler hit och dit. Jag vill ha något som betyder för mig.
¨
Det jag har tänkt mig är ett kors bakom örat. Så sjukt vackert tycker jag att det är. Den ska väl mäta ungefär 1x2cm.
här ser ni Rihanna´s tatuering. Jag vill ha min placerat på ungefär samma ställe bakom örat.

Kommentarer
Postat av: m i k a e l a

det kommer bli skitsnyggt! :D

2010-10-24 @ 19:18:04
URL: http://mickies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0