100 frågor, 100 ärliga svar

100 frågor, 100 ärliga svar

 

1. Har du rökt? - M.

 

2. Har du snusat? - Aldrig i livet att jag skulle göra det. Fy.
3. Har du vart full? - Nix.
4. Har du legat i sängen brevid en tjej? -  Ja.
5. Har du blivit dumpad? -Om jag har..
6. Har du blivit kär i en bästa vän? - När jag var liten hade jag många bra killkompisar man blev kär i lite då och då. Men sådan var man ju som liten. Haha.
7. Tar du droger? - Kan jag inte påstå att jag gör.
8. Har du strulat med en kille? - Ja.
9. Har du pussat en kille? - Ja.
10. Hatar du någon? -  Hata är ett starkt ord men ja, det kan man väl kanske säga att jag gör.
11. Älskar du någon? - Min familj och mina vänner. Har även svårt att glömma gammal kärlek. Somliga ljus brinner liksom aldrig ut.
12. Har några av dina vänner svikit dig? - Ja.
13. Har du djur? Inte jag personligen, men min familj har en kanin vid namn Mysan. Pappa har även ett akvarie med massa fiskar i, blubb blub!
14. Har du legat brevid en kille i sängen? - Det har jag.
15. Hatar du dig själv? - Njae, men kan vara sjukt besviken på mig själv, det kan jag!
16. Har du haft sex - Ja.
17. Är du kär? - Inte direkt.
18. Har du någon sjukdom? -  Har astma och är allmänt dryg i huvé.
19. Har du skämt ut dig inför någon du gillar? - Det har hänt..
20. Har du en gris? - Ja, jag har två syskon.
21. Har du en plattång? - Ja.
22. Har du en bror? -  Ja, en på 11 år.
23. Har du sjukt bra humor? - Haha, go och helt efterbliven humor!
24. Är du brunett? - Nej.
25. Gillar du att stå i duschen flera timmar? - I flera timmar? Nej. Då ser man ju ut som ett russin efteråt..
26. Tycker du om hästar? - Gillar att rida osv men har inget annat intresse för dem såsom foder, mocka skit, teorin osv..
27. Har du en hund? -  Nej, men Linnea har en som jag så gärna tar hand om :)
28. Har du skilda föräldrar? - Nej, och det är jag glad för!
29. Har du gått på simskola? - Jaaa, det har jag. Det var tider det!
30. Har du sagt bög till en kille? - Ja det har jag, ledsen.
31. Har du sagt fitta till en tjej? - Inte sagt, men tänkt har jag allt..
32. Har du fuskat? - Tror jag nog alla har gjort någon gång.
33. Har du en teve på ditt rum? - Ja. Dock finns det inget tv-jack så får nöja mig med att jag kan se på film och lyssna på musik i den. :)
34. Har du lunar? - Haha, nej. Och har heller aldrig haft.
35. Har du MSN? -  Ja.
36. Gillar du att festa? - Ja, det är trevligt.
37. Har du bruna ögon? - Nej, väldigt blå.
38. Gillar du att fota? - Det göra jag!
39. Har du sett dig själv brinna? - Inte bokstavligen men visst har ens värld stått i lågor..
40. Hjälper du dina vänner? - Självklart! Om jag vet att de behöver min hjälp.
41. Gillar du tacos? - Ja.
42. Tycker du att du är söt? - Ibland, det kan jag inte förneka.
43. Har du dansat? - Ja, när jag var mindre. Showdans, riktigt kul faktiskt. Dock var det inte my cup of tea så att säga. Var mer sporttjejen. :)
44. Har du spelat fotboll? - Ja.
45. Tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - Ja.
46. Kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - Nej, inte i flera timmar...
47. Har du ätit sniglar?  - Nej, fytusan va äckligt?! :O
48. Äger du en locktång? - Ja.
49. Gillar du att tugga tuggummi? - Jorå.
50. Borstar du tänderna varje morgon och kväll? - Ja.
51. Gillar du kläder? - Vilken dum fråga -det är klart att jag gör!
52. Hatar du falska vänner? -  Falska vänner är inga vänner alls!
53. Gillar du räkna matte? - Inte direkt. Inte mitt starkaste ämne i skolan. Fast det är rätt gött om man fattar och att allt flyter på.. :)
54. Älskar du någon nu? - Ja, min familj och mina vänner. Saknar dem.
55. Har du gråtit inför en vän? Det har jag, många gånger.
56. Kan du sjunga? - Sjunga kan nog alla som kan tala. Dock kanske det inte låter så himla bra alltid!
57. Har du sett någon dö? - Har råkar kliva ihjäl några sniglar i mitt liv. Ledsen.
58. Säger du va du vill? - Oftast så gör jag det, ja.
59. Är du stor? - Jag är inte stor i åldern, inte i kroppsstorleken, men ganska stor längd mässigt.
60. Vad är ditt hela namn? - Emelie Ewa Linnea Schelin
61. Kan du mer än två språk? - Ja. Svenska, Engelska och lite Spanska
62. Är du kortare än 1.60? - Hah, ne. Jag är 1.76 (eller ännu längre enligt vissa..)
63. Älskar du sommaren? - Om jag gör!
64. Älskar du vintern? - Den är faktiskt rätt mysig! :)
65. Har du mer än 6 par skor? - Ja.
66. Brukar du sjunga när du är i duschen? - Om jag vet att ingen kommer att höra mig. :)
67. Har du hoppat ut ifrån ett fönster? - Ja flera gånger, haha.
68. Har du mer än 3 par mjukisbyxor? - Mjukisar, prassel- ja.
69. Gillar du att städa? - Kan jag inte påstå nej..
70. Gillar du att sova länge? - Ja.
71. Har du varit med om en olycka? - Ja. Inte jätte allvarlig som tur väl är.
72. Är du förvirrad? - Riktigt stirrig ibland.
73. Har du mer än 6 par jeans? - Hm, ja..
74. Har du förlorat en vän? - Ja, det har jag tyvärr. Och saknar honom varje minut.
75. Gillar du att shoppa? - Oftast.
76. Har du vart i paris? - Nixxx.
77. Gillar du spindlar? - neee.
78. Klarar du dig själv? - Ja, det gör jag. :)
79. Har du lagat mat? - Ja.
80. Är du klantig? - haha, jag har mina stunder!
81. Har du foppatoffler? - Hah, aa.
82. Har du mer än 20 låtar på din dator ? - Har faktiskt inga låtar på den här datorn. Bara sportify.
83. Sminkar du dig innan skolan? - Ja, eller inte när vi har träning.
84. Har du träffat en kändis? - Ja.
85. Har du mer än 7 par nagelack? - Något i den stilen ja.
86. Har du busringt? - Ja. Hihi..
87. Har du skällt på din bror? - Ja, men det var tvunget.. tyväääärr.
88. Har du en vän som skiter i dig? - Tyvärr så har jag nog det..
89. Har du velat göra saker men vågar inte? - Ja.
90. Sover du med något gosedjur? - Nee, men hade inte sagt nej till en kramgo stor björn :D
91. Har du åkt någonstans utan att du får? - Ja, men inte långt bort om det är så frågan menas..
92. Vill du bara bort ibland? - Ja. Det vill nog alla någon gång.
93. Har du tältat? - Ja
94. Har du brännt dig? - Ja
95. Har du lekt med levande ljus? - Ja.
96. Har du lekt anden i glaset? - Ja, sjukt tråkigt..
97. Skäms du ibland? -  Ja, det gör jag.
98. Bor du i skåne? - Nejnej, i småland.
99. Gillar du hip hop/rap musik? - Vissa är bra men långt ifrån alla.
100. Är du på sista frågan nu? - Det verkar så..  :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0