visste du om att..

Jag alltid haft nr.20 enda sedan dess att jag började med innebandyn? Jag skulle haft det i Huskvarna också, för det var bestämt sedan kontraktet med dem skrevs. Men visste du att jag lämnade nr.20 för en annan spelare i laget för att hedra min kära mor?

Min mamma är född-58 och tänkte med det numret på ryggen hedra henne efter all hjälp och allt stöd jag fått genom åren i innebandyn. Hon har alltid ställt upp med skjutsning, stöttat mig, hejat på mig under matcher osv osv. Min mamma är en av de mammor som hörs mest på läktaren, jag har tyckt att det varit jättepinsamt för det är ingen annan mamma som låter såååå mycket (okej, någon enstaka) Men som jag har skrattat åt henne. Jag uppskattar verkligen hennes stöd och jag vet alltid att hon finns där!

Så det hör är till dig mamma, nummer 58, jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0