2010-09-23

Jag hoppas han har haft världens finaste födelsedag, gubben. :)

Började dagen med ett gympass med Kelvin. Så gött är det. Han är hur bra som helst. Så efter ett riktigt balanspass +styrka gick bilen mot dagens bästa -FRUKOST
Hade information&layout, lunch, arbetsmiljö och matte. Min längsta dag idag, slutar 20 i 3. Jobbigt? Nej, inte direkt :)

Blev vid samma tid som jag slutade uppringt av min tränare som erbjöd mig en ledaruppgift -att vara tränare för Huskvarnas nystartade flicklag i åldrarna 98-99. Och det är klart att jag tackade JA! Så imorgon har jag första träningen med dem. Det är Jag, Ingan och Emma som ska ha hand om laget. Spännande! :)

När jag kom hem la jag mig i soffan och läste igenom engelskan som ska göras imorgon. Var så trött att jag somnade i soffan.. Blä-ä!
Tog iallafall tillfället att åka ner och sola lite, behövde lite avslappning och framför allt lite färg!

Nu när jag kom hem och in på facebook hade jag fått 2 privata meddelanden. Ett där en hade läst min blogg och tipsade mig om en låt. Denna låten var SJUKT BRA! in love typ :) TACK!

Det andra meddelandet var från en tjej som tackade för ett utav mina föregående inlägg. Det med citattexten "Dear teenagers". Blir så lycklig i själen att någon uppskattar något man gör. TACK! :)
Jättekul att det faktiskt är någon som läser min lilla blogg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0