äntligen.

Nu är jag äntligen klar.. nästan iallafall.

Åkte till råslätt och såg när älskis Ellen nätade i bortre. Matchen slutade 1-1. Efter det stack jag och Strängan till bussen, jag skulle till A6. Gick inne på IKEA och letade efter lite saker mamma bett mig fixa till gardinerna och passade även på att hitta presenter till tjejernas 18års fest. :) Som jag letade.. (bilder kommer senare) Gick även förbi en mysig butik vid sofiakyrkan och hittade det perfekta materialet för att göra gratulationskort -självklart tog jag chansen och köpte det! :)

Så nu efter att jag kom hem har jag spenderat 2h tillsammans med min kriaktivitet. Galet! Inte ofta jag tar fram det, men ska det vara ska det vara grymt!
Och nu ska jag snart hoppa in i duschen och sedan fixa till mig. Får se hur deeet blir. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0