bläö

Blev en skön sovmorgon idag och skolan frpn 11.05-12-15. Åkte hem och åt med Ingrid och busade med Kingen. Sedan kom min syster, efter många om och men hittade vi varann på vägen. IG i orientering syster?

Sedan gick vi hem till mig och tog det lugnt medans vi väntade på att tiden skulle gå (johanna skulle till tandläkaren) MEN, vi missade bussen och fick ta bussen som skulle vara framme på rosenlunds vårdcentrum minuten innan johannas tid var. (gillar inte att komma i sista minuten..) Men tiden gick när vi satt i väntrummet och vi började fundera på om det verkligen var ida hon hade tid. Efter 35minuters väntetid är det hennes tur....

Vi åker sedan till A6 och kikar runt lite, Johanna skulle kolla på jeans men hittade inga. Sedan gick vi och mötte mamma borta på intersport där var klubbkväll. Skulle kolla på ny klubba men hade så svårt att välja så det blev ingen alls. Tur att vi får fatpipes klubbor till en träning då man kan känna efter lite ordentligt. Blev även ett par nya skor. Har kollat på asics röda skor (kommer iiiinte ihår vad de heter) men nee, dom kändes inte alls bra längre. Inte till skillnad från dehär. Hoppas på att de är goa på planen med! :)



Sedan blir det ju ingen träning heller, blir ju tokig!
Har fått tid hos sjukgymnasten nu vilket är oerhört välbehövligt. Dock var den tidigaste tiden den 15é.....

Så för att få någon motion har jag nu dragit på mig löparbyxorna för en långpromenad. Kylan, här kommer jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0