dan före dopparedan

Val 2010 -fytusan, kan det inte bara vara över snart? Jag är så oerhört trött på det nu. Varannan reklam på tv/radion är om valet då partierna gör allt för att fiska röster. Hälften av tidningens innerhåll är ju nästan politisk.. Blä, tur att det är valdag imorgon. Dock lär det ju bli femtioelva dagar av eftersnack. "Rätt? Fel? Vad kommer hända?" OSV..


Vaknade i morse av att jag hade kramp i vaden -SJUUUUUUUUUUKT va ont något kan göra. Jag kunde inte somna om så vid 10 var jag redan uppe och åt frukost och efter det tog jag en lång och varm dusch.

Nu har jag precis fixat till mig lite, bäst det när Ingrid frågade om jag hade slagit mig -SÅ trött såg jag ut idag. Du kan ju tänka dig..
Så snart ska jag pysa ner till idrottshuset en snabbis, möta upp Madde och sedan vidare mot Habo där jag ska beträda Habo Sporthall för första gången i mitt liv. Vilken merit! Vi ska titta på Fagerhult-Lidköping. Hoppas på en fin dag :)



Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Är sjukt filmsugen så vi får se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0