den perfekta flickvännen

Jag hoppas jag är den perfekta flickvännen för någon. Med denne någon hoppas jag är den rätte. Denne rätte tar kärleken aldrig slut med.
Men, jag trodde jag hittade denne någon, denne rätte -men förhållandet tog slut. Då var han inte den rätte. -Har jag hela tiden försökt intala mig. Men ändå vill jag be om en andra chans. Kanske kärleken behöver en andra chans?

Kom och tänka på detta nyss när jag stod i duschen. Tänker så oerhört mycket när jag står och duschar.
Man har ingenting som kan dölja sig bakom -såsom kläder, smink och annat. Och när vattnet rinner ner för din hud och du stänger ögonen. Vad ser du då? Jag ser/tänker ofta på saker som har hänt och saker jag tror kan hända i livet.
Och hur mycket jag än tänker på en tid som varit kan man inte vrida tillbaka tiden och ändra misstag man gjort. Det som hände har hänt och kan inte göras ogjort. Det bara är så. Men jag tror också att saker händer av en anledning. Hur orättvist det än kam vara..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0