Helg

Igår var jag hemma i skillingaryd hos bästis på tjejkväll. Det var jag, emelie amanda och natta. Blev mat, kladdkaka, massa snack och goá flickor. :)

Emelie, Amanda och Natta. TACK FÖR KVÄLLEN!


Idag blev väckt av ett sms från Martin vid fyra som hade svårt att sova i soffan, kunde knappt somna om.. Väcktes andra gången vid halv 10 av mamma som ville att jag skulle ner till torget och köpa plommon. Snäll som jag är gör jag det -men varför gjorde jag det?! SÅ SJUKT TRÖTT JAG VAR!

Efter det blev det hem och käka, fixa sig och sedan vänta på att tiden skulle gå så att jag kunde ta bussen till a6 där jag skulle möta upp Sara och Bella för en fika. Blev ett nytt gafit nagellack, ett annat nagellack, en kavaj och en ny gosig halsduk. Mumsmums :)

Efter fikan hämtade vi upp Frida för att sedan åka ut till Nyhemshallen och kolla på när Mullsjö spelade mot Fagerhult. Saras pojkvän Oskar spelar Fagerhult så det var mycket pirr från Saras sida -goaste någonsin!

Sedan åkte jag hem med Sara och Oskar, mycket innebandysnack på vägen hem :) Blev avsläppt vid idrottshuset där jag skulle kolla Hovslätt-Axberg. Träffade fina vänner där också, b.la Louise -lyckorus!

Men nu sitter jag här hemma och ska snart laga mat, men först blir det naturkunskapsläxan sedan kommer mamma och pappa förbi för att hämta plommonen.. Pappa har även vunnit några godis-stjärnvinster på liseberg idag så de lämnar av lite av godsakerna här med. Inte fel! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0