intersport

Hej du!
Har presic kommit ut ur duschen efter en lång dag.

Hade min längsta skoldag idag -14.40. SJUKT JOBBIGT.. eller? ;)
Stack sedan hem och åt lite för att sedan skynda ner till bussen som skulle ta mig till a6. Köpte ett välbehövligt silverschampo på hårvårdsbaren och ett grafit nagellack från Åhléns. Nagellacket ska göra ett sprucket mönster över ett färgat underlack du har. Det fungerade! Sjukt häftigt :) Det tar bara 30 sekunder.

Efter en snabb runda genom a6 var det tid att vara på intersport där damlaget skulle samlas och kolla ut klubbor, overaller, matchtröjor, träningströjor, väskor osv. Blev en Fatpipe BOW 26 Racing för min del (jag avskyr verkligen att kolla nya klubbor, kan aldrig bestämma mig) Men, denna blev det! +toolbag och overall. Detta tillsammans med nya inneskorna gör kommande säsong blir kanon! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0