jag föddes som orginal och ska inte dö som kopia

(styckeindelningen cpade till sig i inlägget..)

Jag är smal, jag är lång, spinkig. Kanske t om ful Men jag föddes till att se ut såhär.
Hur mycket jag än kunnat böna och be om annan figur, kropp, utseende så var det såhär jag föddes till att se ut.
Jag tycker inte om att vara lång, inte att vara spinkig och hela tiden få kommentarerna 'oj, va smal hon är', 'Akta så att du inte går av om jag sätter mig i ditt knä'.

Så mycket som jag kämpat med att gå upp i vikt, kunna träna upp mig och bli bra i innebandy. Mycket hänger på hur kroppen är uppbyggd. Vissa grejer klarar jag bättre än andra, vissa grejer inte.
Ibland skäms jag över hur jag ser ut. När jag är mycket längre än många av mina kompisar är. Ser ju bara ut som en pinne som går bredvid dem. -Så många gånger jag gråtit för att jag känt att jag räckt till -både för kroppens storlek på planen, hur kläder inte passat pga längden, liten byst, att man ser för smal ut osv osv. Det är så sjuuukt jobbigt. Och många förstår nog inte det.
Ne, nu orkar jag verkligen inte sitta här och vrida ur tårarna ut tröjan mer. Jag föddes sådan här, jag kommer leva sådanhär. Jag ska inte dö som en jävla kopia av någon annan!





Kommentarer
Postat av: P

du är ju jätte söt helt serriöst ! jag är verkligen inte nöjd med mig själv heller och gör nästan vad som helst för att blir smalare. Alla har komplex och kmr alltid att ha men du är jätt söt kom ihåg det och det är fint att vara lång du ser ut som en modell jue! Du ska vara nöjd och stolt över ditt utseende !(: <3

2010-10-01 @ 13:47:34
Postat av: Emelie

jag vet att man borde vara det. men ibland brister det verkligen :S

tyvärr har ju nästan alla komplex fartän vi borde vara sååå grymt stolta för hur vi ser ut och hur vi är!



blir dock otroligt nyfiken vem Du är. Haha :)

2010-10-01 @ 17:30:07
URL: http://emschelin.blogg.se/
Postat av: Hanna bäst byman

du är så himla fin emelie <3

2010-10-10 @ 23:22:35
URL: http://hannabyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0