lördag

Strosade hem vid halv 12 i förmiddags. Mys.
Kom hem, käkade frukost och la mig i soffan där kingen gjorde mig sällskap. Tror vi slumrade till båda två. Haha. Sedan kom syster och mamma på besök. Vi gick upp till stadsparken och åt glass och sedan åkte vi in till a6 där jag investerade ett par nya babes från eurosko. Mums :)

Sedan åkte mamma och johanna och jag åkte hem. Mosade ner mig framför tvn med kingen -igen, busen ville leka.
Linnea kom och gav mig en biobiljett för att jag tar hand om honom, jag tyckte det var lite genant, jag som bara tycker det är kul att ta hand om kingen. Menmen, en biobiljett rikare skadar faktiskt inte :)

Just nu sitter jag i källaren och inväntar sällskap från Malin och Joo, blir väl lite v mys, tjejsnack m.m. Ska bli skönt med lite ungänge när ingen annan i huset är hemma.


babesn' från eurosko, sjukt sköna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0