måndag, fotobomb

Efter att haft innebandy (gym) på morgonen så bar det av till skolan för att ha naturkunskap och bild.
På naturkunskapen skulle vi ner till Huskvarna ån där
vi skulle hitta massa vattendjur och växter. Lagom kul..


Hittade massa söta och kelsna djur. Eller?


Rädd August


Hårdjobbare. Sofia och Lunkan



Lunkan kämpade på bra för att få fram resultat.


Sen fanns det dem som inte kämpade riiiktigt lika hårt ;)



Efter att halvt frusit ihjäl vid ån hade vi bild. Gott dunkt från spotify och arbetsinsatsen var godkänd.

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv.

Jo jag tror dig absolut, jag har en vän som bor där och jag vet att han älskar staden och det lilla jag sett när jag varit där verkar ju trevligt men det ser inte ut att bli nå jobb där tyvärr. Det är inte det lättaste att få nåt jobb alls, och om det skulle inträffa blir det nog ingen flytt utan det måste bli att pendla vilket kan kännas lite sådär kanske. Det eftersom jag ska flytta ihop med min pojkvän här i Motala snart.

men ja, Motala är inte så långt. Det är bara att komma upp om du känner att det skulle va värt. Men vad är du sugen på ? :) Tell me, jag är nyfiken!

2010-09-20 @ 20:01:01
URL: http://edaavictoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0