nästa kapitel

Det är dags för mitt nästa kapitel i livets stora bok. Ja, för nu har jag flyttat hemifrån.

Mamma och pappa hämtade mig efter skolan och hade hela bilen full av grejer, fick knappt plats! Sedan hade de en släpkärra med min pärla på, tur att de inte glömde cykeln! Efter det åkte vi direkt till min nya bostad på bäckalyckan där Ingrid väntade, sjukt nöjd med att ha fått inackordering hos I, hur snäll och trevlig som helst.

Vi tog en fika, jag, mamma, Ingrid och Ingrids 22åriga dotter Linnea. Sen så hände det nästintill omöjliga -Kingstone (Linneas chihuahua på 10månader) hoppade upp i knät på mig. Ooooooooh :D Han som hittills nästan bara skällt på mig. Fast han har varit värre mot mamma, henne gillar han inte! Mohah ;)

Så nu har jag fått iordning en hel del här nere på rummet. Jättemysigt och världens skönaste soffa. Kan sitta upprätt men ändå ut med benen helt, sjukt mjuk. Här kommer jag ju mosa endel vill jag lova! :)

Dock så hoppas jag träningen idag. Har så fruktansvärt ont i mina knän idag, kan inte springa/böja förän de gör ont. Som tur väl är ska Kelvin (våran gymtränare) ge mig övningar som ska göra mina knän bättre, helt underbart!
Kelvin gick över mina förväntningar, sjukt duktig lärare, han vet vad han gör och snackar om. Känns tryggt! Snart blir det tuffare tag i gymmet och jag hopopas verkligen kroppen får sig ett lyft. Skulle kännas väldigt bra :)



Kommentarer
Postat av: !

you girl

2010-09-01 @ 17:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0