stjärnfall

Jag tycker det är märkligt, att man kan sakna en vän något så fruktansvärt mycket. Det är när man forlorat något man vet hur mycket det betyder. Så det är inte så konstigt ändå, att jag saknar dig så.
Jag har bara förlorat en hittills och hoppas inte jag kommer att få uppleva den förlusten på väldigt väldigt länge.

Jag kan vakna vissa mornar och inbilla mig att allt bara var en mardröm, en obehaglig mardröm. För det är precis det det är, obehagligt och man tror klappt att känslan är sann.

Kan tänka tillbaka på alla stunder vi haft tillsammans med Dig. Killen som alltid visade ett leende på läpparna, en kille som faktiskt förstod sig på oss tjejer. Man kunde snacka med Dig. Alltid så snäll.
Varje morgon fick man ett godmorgon, en kram och ett stort leende. När vi gick hem stod vi uppe vid vägen innan vi skiljdes åt. Där kunde vi stå så länge fastän vi visste att vi hade annat, viktigare, att göra.

Men en sak är säker, det är att jag är så otroligt tacksam över att få ha växt upp med Dig. Tror inte skolan hade varit lika rolig utan Ditt sällskap. :)
Jag hoppas du har det otroligt bra där uppe. Jag saknar dig otroligt mycket. Finns så mycket man vill säga till dig. Så många stunder man vill ska hända igen. Alla skratt.

Vi ses min vän, men inte nu. Jag ska leva livet fullt ut först, för din skull. :)

Julmiddagen i 9an. Fr.v: Gustaf, jag och Anton med den skönaste minen!

jag hoppas du är med oss i varje andetag. vi saknar dig G.




Underbart fin låt. Fick öronen på denna efter att Isabell skrivit in en del av texten på sin msn. Otroligt fin text!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0