torsdag

Började morgonen med att sätta i snäckorna med låten 'Macarena' och traska ner till bussen i regnet. Kul höstväder..!
Fortsatte sedan morgonen på gymmet med Ingan, känner att gymmet kommer bli mitt andra hem. JAG SKA TILLBAKA!
Busade även till det vid strechingdax, yummi ;)


Bärde sedan av till frukosten, dagens bästa grej! Sedan började skolan.
Blev upphaffad av Louice som ville att jag skulle med på ett möte vid halv två, fine.

Mötet som jag skulle med på var att träffa en tjej från ABC gruppen som har hand om skolans alla studentmössor. Det är årligen 116.000 som tar studenten, ABC gruppen levererar studentmössor till 110.000 av dessa. Rätt stora så att säga. Väldigt seriöst företag, ungt också för den delen! De äldsta som jobbar där (ägarna) är blotta 28 år gamla.

Så jag ska ha hand om studentmössorna på Sandagymnasiet nästa år, spännande! Kommer bli riktigt kul tror jag :)




studentlåtar, man är rätt sugen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0