september

igår så cyklade jag ner mot friadalen för att se korplaget Familjen spela en utav slutspelsmatcherna. De vann matchen strålande med 3-0, Bra jobbat!:) Före matchen gästade jag kusin utan förvaning och hon undrade vad i all världen jag gjorde där. Jag bor här. Lät konstigt att säga det men jag bor ju faktiskt här nu.

Cyklade sedan ner mot stan för att hitta snabbaste vägen till bussen tills idag. Gick bra tills jag skulle cykla tillbaka, tog världens omväg och höll på att frysa ihjäl (ja, eftersom att min mamma glömde mina jackor hemma vid flytten...) Dock hittade jag Caroline Hadelund på vägen hem, sjukt go brud dendär!

IDAG
Ja, idag ringde klockan vid halv sex som vanligt, den är inte omställd än så blev nästan rädd att jag skulle försova mig när jag visste att det inte var något brådska, Sedan gick jag ner mot ettan, hittade den perfekta vägen, tror jag. Det var ju trots allt ljust ute nu.

På bussen träffade jag Carro igen och sedan anslöt sig Lisa Gemet Gemhed från June. När vi kommit upp till skolan började vi med att testa ut inlines, hjälmar och klubbor -dags för streethockey!

Röda laget (jag, Felicia, Lisa, Carro, Amanda, Erika, Jessica Lyck, Lovisa) vann. Sjukt kul att spela. Dock lite svårt att bromsa men bellade inte en enda gång. BRA JU ;) Streethockey borde vi spela oftare!

Sedan blev det frukost, 25 minuters information&layout, lunch, arbetsmiljö och till sist matte. Sjukt trött var man men dagen gick väldigt bra. Torsdagar är min längsta dag- går till 14.40. OJ VA JOBBIGT.. eller?




Bild tagen från Lisa Gemhed
fr.v: Jessica, Jag, Caroline och Lisa. Sjukt hårda brudar. Haha. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart bor du?? bor du själv? har du köpt lägenhet?

2010-09-02 @ 16:44:44
Postat av: emelie

SV:

oj, va många frågor på en och samma gång. :)

1. Jag bor på bäckalyckan

2. nix, det skulle jag aldrig klarat av, haha!

3. jag har inte köpt lägenhet nej, bor inackorderad hos ett par bekanta om hyr ut rum osv. Hur mysigt som helst är de och de är sjukt härliga :)



hoppas Du (vem du nu är) fick svar på allt du ville veta.. :)

2010-09-02 @ 18:58:51
URL: http://emschelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0