viernes, petak, friday, fredag

Sitter och har glosförhör på engelskan. Riktigt duktig engelska B grupp vi har. Eller?

Idag slutar jag klickan 12.40, känns helt okej. Inget att klaga på. Slipper nämligen företags ekonomin eftersom att Melina redan fixat alla våra uppgifter som skulle göras under ett studiebesök i eftermiddag. Så tack Melina! :)

Jisses, nu går det fort på förhöret, nhinner inte med att rätta. haha!


Klassfotot från åk.1. Söta va?

Idag ska laget spela match mot div.1 laget IV08 (växjölag) borta. Tyvärr kan jag inte vara med eftersom att jag har så fruktansvärt ont i mina knän. Får ta och vila upp dem ett tag nu, annars är det bara att börja rehabträna, igen.. SKIT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0