we ♥ Ludde

Som rubriken lyder blev jag och Sanne kära i IKEA´s "Ludde" igår. Så himla skön, dock hängde halva Ludde med mig hem på mina svarta byxor..






Gårdagen:
Slutade skolan vid kvart i två och tog bussen in till stan, mötte upp Sanne och fortsatte hem i regnet. Sjukt kallt!
När vi kom hem så började vi göra spagetti och köttfärssås, mums! Blev en heeeeel del tjejsnack, livets grej alltså! Efter det blev det mer tjejsnack i soffan tills vi insåg att solen sken och att det betydde att vi kunde dra ner till konsum och köpa onyttigheter -haha, något vi är väldigt bra på!

När vi kom hem anlände även mamma och pappa. De skulle ha med sig min bänk, tv och mina innebandymagazin. Nu är rummet nästan helt ställt till min smak, saknas bara de rätta gardinerna för att rummet ska helt falla mig i smaken :)

Efter att vi fått iordning på alla nykomna grejer begav vi oss till IKEA för att titta på gardiner, skrivbord till pappa och sedan käka lite. Stötte på goaste lagkompisarna Sara och Malin som snart skulle sluta för dagen. Alltid lika kul att stöta på dem!

Efter IKEA sa vi hejsvejs till mamma och pappa för att sedan själva bege oss hemåt till my place again. Idol, chips, film och mys blev det och jag gillar det starkt!

Tack för en dunderbra dag Sanne och tack för att jag idag är sängliggande med illamående och knäsmärtor. I love yoooouuu ;)

dock måste jag hasa mig till skolan idag iallafall, ska ju äntligen träffa sjukgymnasten! Men skola imorgon iallafall! :)

Kommentarer
Postat av: Sanne

sötis :) illmåendet berodde på alla chipsen och godiset du tryckte i dig ;) men jag hade det otroligt mysigt med dig med gummsan <3 får ta en sån dag snart igen ;*

2010-09-15 @ 12:33:02
Postat av: Emelie

SV:

Hahah, måste varit något med det ;)

Dock varade det till idag på morgonen också och då gjorde knäna förjädra ont. hahah.



Och jag med dig, future wife!

Du är välkomen när som ;*

2010-09-15 @ 13:21:33
URL: http://emschelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0