förlåt förlåt!

lovade ju att uppdatera igår men hade verkligen ingen tid!
Var hos läkaren och sedan direkt iväg till Rebecca för att klippa mig. Blev en kort frisyr, igen, och jag gillar det! 1,5 dm rök kanske.. känns rätt skönt :)
Sedan gick jag hem och bestämde mig för att INTE sätta på datan utan istället plugga körkortsteori, passade även på att njuta av solen ute på altanen med under tiden. Skönt!

Efter det gick jag ner och köpte juice och godsaker för att bänka mig framför innebandyn, Warberg-Falun (vinst för Warberg!) Sedan var jag för trött för att sätta på datan så jag sov tidigt med min risiga sjukiskropp :)
.
Men, något att meddela är att JIKs damer gick upp i ELITSERIEN i söndags, så jäkla gött!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0