frågestund -svar.

Kul att någon vågade fråga något iallafall! :) (antar att ni andra redan känner mig så bra att ni inte ens behöver fråga något! haha :)
Här kommer iallafall svaren!
.
Hej! Tack för din kommentar Matte :)
Precis, det går verkligen superfort! Mina tankar efter gymnasiet är att jobba ett tag och spara in pengar till en längre resa tillsammans med några kompisar. Kanske t.om jobba under tiden på ex. hotell eller så. Som charterledare eller liknande. Skulle vara superkul! Skönt att komma iväg och utforska med! :)
Innebandyn tänker jag inte alls mycket på om jag ska vara helt ärlig eftersom att jag inte ens vet om jag kommer kunna fortsätta pga knäna.. Så jag tänker framåt och vill leva livet och utforska var världen har att ge! :)
.
Hej! 
Jadu, vad ska jag säga? Knäna mår inte allt för bra. Rehabtränar och går på stötvågsbehandlingar. Visserligen hjälper stötvågsbehandlingen väldigt bra men ibland känns det bara åt helvete några dagar efter behandlingen ändå.. Givetvis jättetråkigt.
Så jag har inte börjar spela än och kommer inte göra förän nästa säsong eftersom att säsongen nu är över.. Så jag håller tummar och tår för att knäna ska friskna till och att jag snart kan uppnå det spel och den utveckling jag strävar efter!
.
Hahahahha!! Jag vet precis vem det här är men kommer ej att avslöja min "beundrare" ;)
Jajjemen X, jag ska gå på pesets bal och jag ser fram emot det väldigt mycket! :) Jag ska försöka få kontakt med bil-snubben imorgon igen och det kommer bli bra ;) Flugan har design men är ännu inte sydd! :)
Hahha.. tack!
.
.
Hejsan!
Du minns alldeles rätt! 
Det är klart jag saknar honom, jag trivdes bra med honom och tycker att han är en väldigt härlig person. Dock saknar jag inte honom på det sättet som pojkvän utan mer som kompis. Vi är rätt olika och det är bara så att vi inte passar ihop som par. :) +att han har en ny nu som han verkar trivas bra med vilket jag är glad över!

Det är väl ett rätt stort avstånd oss emellan nu för tiden, har varit ännu större innan. Som sagt var är vi väldigt olika vilket lett till en massa tjaffs osv. Men jag försöker få upp konversationer då och då vilket ger olika resultat. 
Jag är den som avskyr att tappa kontakten med folk som man vet är så himla härliga och goa. Men vi får se vad tiden bär våran vänskap. Upp för backen eller ner i diket. haha :)

Kommentarer
Postat av: Trogen läsare

Tjenare Emelie.. Välj ut fem av dina närmaste kompisar . Vilka är dom ? Dom som du känner allra allra mest med privatliv och så vidare.

2011-04-14 @ 23:14:49
Postat av: Em

sv:

oj, riktigt bra fråga!

men de allra allra närmsta skulle jag vilja säga är självklart min allra bästa vän Emelie, sedan kommer ett gott gäng bestående av Emilia, Amanda, Lisa, Ellen.

Emelie har jag känt sedan första dagen jag såg dagens ljus, Amanda&Lisa var mina, efter emelie, första tjejkompisar som liten. Emilia och Ellen kom in på lite senare år :) Så det är ett järngäng med underbara tjejer jag har vid min sida.



Sedan finns det många andra som tillhör den "yttre delen" av nära vänner, alltså de som är precis utanför kärnan om man säger så (va bökigt det blev.. haha) och då skulle jag kunna räkna in några fler- helt underbara själar!



Hoppas du fick svar på din fråga! :)

2011-04-14 @ 23:27:14
URL: http://emschelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0