back home again

Kul med träning! 
Eftersom att det är lov och hejfaderullan så var vi inte jättemycket folk på träningen idag, men det gick bra ändå. Hade så fruktansvärt go smärta i baksidalåt/rumpan och upp på vänstersidan av höftryggen ungefär, Tror det kan vara en stel muskel eller möjligtvis en muskelknut. Så Carro hjälpte mig att lägga på lite liniment osv för att få bort det, svinkall var den!
Men det gick fort och det kändes inte så herrans mycket under resten av träningen! :)
.
Eftersom att serierna stänger för ev. förgångar mellan klubblagen fick jag 2 alternativ av tränaren idag. Antingen konkurrerar jag om en plats bland 12 forwards i div.2 och kanske får nöta bänk de 4 sista matcherna eller att jag spelar div.3´s 4 sista matcher och kan där med inte gå över till div.2 denna säsongen (eftersom att serierna stänger, aldrig hört förut men i get it.) :)
.
Så jag tänkte såhär, att det skulle vara riktigt kul att vara med i div.2 men där kommer jag få nöta bänk och jag kommer riskera en större belastning på knäna nu såhär i början. Sedan tänker jag även att min kondition och teknik måste vassas till endel för att jag själv ska tycka att jag är duglig för div.2.
.
Div3, där kommer jag få spela, jag kommer få igång innebandytänket, flåset, suget på att spela mer. Där kommer jag inte utsätta knäna för samma tryck heller. Och även att jag då valde att spela de sista matcherna med div.3 är det inte låst att jag kommer vara där till nästa säsong.
.
För jag känner att jag ändå väljer en garanterad spelplats än att sitta 4 matcher och nöta bänk och inte göra någon nytta. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0