"bad hairday" -all days and all nights

En sak som ni borde få reda på, om ni inte redan visste det, är att jag alltid har mössa på mig. Min mössa är helig. Den döljer den s.k frisyren under -jag orkar aldrig fixa håret och gör jag inte det ser det förjävligt ut. Visst, mössa är inte det snyggaste heller men so what..
.
Min syster TOG MIN MÖSSA i lördags då hon skulle upp till stan med en kompis. Gissa om jag gick i taket?! Ingen, då menar jag ingen rör min mössa utan lov!
.
Men jag var tvungen att ha något på mig och det enda som inte såg ut som en kondommössa hemma var Oskars hv keps som jag sedan drog på mig i akutfall och skyndade mig ner till hockeyn.. jisses.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0