det här med alla hjärtans dag

Det är en otroligt mysig dag, eller hur?
Umgås med sin pojkvän eller flickvän, ha en mysig middag, gå på bio eller bara mysa? Javisst är det underbart?
Köpa söta nallar till varandra, chokladaskar, rosor, parfym, ett smycke eller varför inte skriva ett fint och känslostarkt brev till den du tycker om?
.
.
Vad hade du önskat dig av den du är tillsammans med? Eller önskat att något uppmuntrade dig med på alla hjärtans dag?
.
Tooo bad for me, som inte har någon att hålla om, kramas med, pussas på, visa min kärlek för.
Min familj och mina vänner tar iof otroligt bra hand om mig så jag tror jag kommer överleva den ensammaste dagen på året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0