det underbaraste med skador

sitter just nu framför brasan, as usual, och kikar igenom lite av helgens innebandy på datan medan jag äter upp min burk med pringles chips (mums!)
.
Jag hade tänkt lägga mig rätt tidigt idag men det är något som sätter stopp för det -och det är skadorna i knät.
.
Inte nog med att jag har svårigheter att träna så värker det så förbannat i dem både när jag sitter, ligger och går på dom. Gick inte alls länge inne på ullared men tillräckligt för att de ska bli irriterade eller något. Så i veckan som kommer ska jag gå till sjukgymnasten och se om jag kan käka något inflamationsdämpande, andvända några speciella skydd eller se om kinestejp fungerar. We´ll see..:) Det kommer nog gå bra! 
.
Så imorgon ska jag träna tillsammans med min f.d kompis pilatesbollen. Hoppas den känner igen mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0