"Du ska klippa raklugg"

Det var vad jag fick höra hos frisören idag. De var jätteduktiga och planerade väldigt snabbt och smidigt hur var och en skulle ha sin frisyr på Spring Inspiration. Mig däremot, var lite knepigt.. För jag vill inte ha raklugg, jag vill verkligen inte det. Skulle säkert passa mig jättebra men jag orkar inte med en lugg i ögonen hela tiden..
.
Men vi skulle snacka om det mer senare och de kom på massa andra förslag för mig om inte luggen skulle gå igenom. Blev även en slingningstid på tisdag vilket ska bli väldigt spännande! :)
smexig lugg..

Imorgon blir det skolan till 12.45 och sedan blir det avfärd till Öland och Färjestaden vid 15.30. Ska bli kul att se laget spela på borta´plan för en gångsskull. Även se ´Mitt lag spela mot mina "bebisar"/"kycklingar" från Smålandslaget. Saknar dom nåt så förbaskat ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0