efter några timmar hos frisören, några drag med saxen och en tunnare plånbok sitter jag nu här..

Som jag berättat förut skulle jag till frisören idag; ny hårfärg stod på schemat i form av slingning.
Det blev både en liten blekning och bruna slingor i håret eftersom att jag ville ha en så liten skillnad på min utväxt som möjlig.
Dock behövdes det också en finjustering på håret eftersom att föregående frisör hade gjort det halvdant (...) så blev några hundra extra där som sved lite, men lika bra att fixa till det eftersom att det sliter grymt mycket mer på håret annars..
.
Bilder på det kommer ni nog få inom kort, har inte orkat ta kort på det nu när det är fullt med spray och en lite halvknasig lugg (testade frisyren jag ska ha på spring inspiration, kommer bli rätt nice ändå, kul uppsättning!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0