Fredrik Reinfeldt på besök på Sandagymnasiet!

Efter ett träningspass inför Skol-SM som är imorgon skyndade jag och Felicia och försökte göra oss iordning inför träffen med våran stadsminister. Efter mindre lyckade resultat med fixning för min del tog vi oss ändå dit i tid.
.
När Reinfeldt anlände och steg in i konferensrummet blev det en spänd stämning och vi ställde oss upp för att hälsa hand-i-hand med honom medan vi presenterade oss. Mötet var väldigt givande och det var goda dialoger sinsemellan. Vår stadsminister är en man med humor och det gjorde ett starkt avtryck hos mig!
.
Han vill prata med oss elever runt om i Sverige för att få veta vad elever tycker eftersom att han tror väldigt starkt på oss unga -what a man!
.
Här kommer iallfall ett klipp från tv4 Jönköping samt bilder från jnytt.se. ENJOY!

TITTA FRÅN OCH MED 5.00!
.
.

Kommentarer
Postat av: Angelica Olai

Va söt du var på bilderna emelie!

2011-02-21 @ 21:49:39
URL: http://olaiangelica.blogg.se/
Postat av: Em

sv:

hihihi! hahah..

jag har större hamsterkinder än vanligt och var almänt sliten. :)

2011-02-21 @ 21:51:45
URL: http://emschelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0