fullt upp hela veckan, jag som trodde att jag skulle ha lov..

igår började jag med att bädda ner mig tidigt, väcktes vid 2.00 då telefonen ringde. Ångrar att jag inte tog vara på "chansen" som gav.. menmen, jag hade en tidig morgondag att ta hand om.
.
Började dagen med att gå upp, käka frukost, göra iordning i rummet för att sedan ta bussen till cigarren och körskolan. Efter lektionen var jag tvungen att handla, gjorde det och begav mig hemåt. Lagade mat, packade toolbagen men träningsprylarna och begav mig till Högskolan för model school så att säga- kulkul!
.
Sprang från högskolan vid 19.05 och bussen går från Juneporten 19.10, springer med all packning, oknytna skor, i kylan ända till Rådhusparken för att spara lite tid. Hade 2 minuter tillgodo.
.
Satt på bussen och tog det lugnt men var fortfarande uppspelt över tidsbristen för dagen..
Kom in i träningen bara 10 minuter sent, rätt bra gjort tycker jag med tanke på dagen.  Dock är muskelspänningen fortfarande kvar och huvudvärken gjorde mig drygare än någonsin.. Men kul med träning!
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0