gaffeln i tanden, mascara i ögat och en skön morgon med musik och sol

Ja, jag satte den raakt i tanden, eller snarare i tankköttet. Det åkte bort en liten flisa och nu isar det som tusan...
.
Jag har råkat göra sånthär förut, har en lagning på min andra tand efter en "fallolycka" i femman och i den fåkade jag också sätta gaffeln. Det blev ett litet hål men eftersom at lagningen var så kantig och dålig gjorde det ingenting för de valde att göra om dela ändå.. :) Men det är så himla oturligt att det händer. Förstår inte att jag inte kan äta mat ordentligt utan att förstöra tänderna..
skön bild.....
.
Annars har dagen varit kanon! Har vaknat upp med sol in i rummet, lyssnat på skön musik hela morgonen och tagit det ganska lugnt. Ska snart iväg till Huskvarna sporthall för att stötta laget genom en tuff match mot Hovshaga som ligger etta i tabellen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0