hej på er!

Sitter just nu framför brasan och gottar mig lite, som vanligt.
Hade riskettan idag och var på körskolan från 9-12.15, innan dess stack jag till skolan och fick ett oförberett prov i engelska som jag fick stressa lite smått igenom..
.
Efter riskettan åkte jag hem och gick fort som attan hem från busshållplatsen -frös ju nästan ihjäl! Såfort jag kom in gjorde jag ett makaronberg med 2½ dl makaroner och 15 köttbullar, vilket fint berg, gott dessutom! Det bästa berg jag någonsin bestigit faktiskt..
.
Vid halv 4 ungefär kommer mamma och pappa förbi. Vi ska upp till a6 och andra ställen för att b.la köpa födelsedagspresenter till lillebrorsan som fyller 12 (!) på söndag. Helt sjukt va tiden går fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0