hiss & diss

Huvudvärk.
Har tagit 3 Alvedon idag men ändå har inte huvudvärken släppt. Vissa rörelser med huvudet gör ont så in i norden! Dör lite..
Mina klackskor.
De har blivit sisådär 3 nummer förstora och glappar något frunkansvär. Ska lägga i en häl-push i dem så att de fylls ut lite. Orkar inte hitta ett par nya klackar till visningen.
Stressiga dagar.
Seriöst?! Jag tror jag skulle svimma av bara tanken på hur dagens planer var. Helt sjukt stressigt..
Körskolan.
Shit va kul! Hade en riktigt bra lärare och bilkörningen har aldriv varit lättare eller roligare. Har körlektion imorgon också, wiiih! :)
Shopping.
Kan vara den bästa medicinen (framförallt för tjejer) när det gäller att stilla alla nerver och stress.
Att mamma och Johanna kommer imorgon.
De kommer upp till stan en runda. Blir en tripp för att se hur det ser ut i huskvarnas secondhand där Angelica har sitt projektarbete b.la, IKEA och så :)
Att bli pillad i håret.
Det är något jag saknar från förr / att bo hemma. När jag sov hos farmor och farfar när jag var liten hade jag oftast svårt att sova, då kom farmor in och pillade mig i håret eller killade mig i pannan och över näsan -man ville så gärna njuta lite till men somnade på bara några sekunder..!
Och när jag är hemma så kan mamma sitta och pilla mig i håret, det är så hiiiimla skönt!
Folk som vet vad jag pratar om eftersom att de sett / läst det på min blogg.
Ih! Jag tycker det är jättekul att få veta att kompisar läser min blogg. Hoppas ni uppskattar det jag skriver och kan få lite tips på sådans som musiklänkar osv. Tipsa gärna mig om vad Du vill ha mer av om du har lust! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0