home sweet home..

Skönt att äntligen kunna åka hem till familjen. Det var ett tag sedan..

För att fördriva tiden tills tåget rullade hemåt blev det som sagt ett busuppehåll med Angelica.
Här kommer min facebook status (för utfyllnadens skull, haha) samt en utav väskorna som köptes.


Den här väskan fick Johanna av mig i alla hjärtans-dag present. En mörkbrun "box"-väska i skinn som jag tror kommer passa henne kanon, speciellt till sommaren. Den är inte jättestor, utan i en sådandär mitt-emellan size.


Kommentarer
Postat av: frida

vart är väskan köpt? :D

2011-02-14 @ 19:59:49
Postat av: Em.

sv: iiih, älskar att du frågar vart den är köpt! :D Den är köpt på secondhand, Myrorna i Jönköping!

2011-02-14 @ 20:51:01
URL: http://emschelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0