jag avlider snart..

matchen gick la helt ok. Hade säkert femtioelva skott på mål men bortalöaget täckte alldeles för bra och bollen gick både på dem, målvakten, retur efter retus. DEN VILLE VERKLIGEN INTE SOM JAG!
Fick även matchens enda utvisning och det för fasthållninge eller nåt.

Sprang som en häst och ansträngsningsastman kombinerat med dålig kondis var det skönaste jag varit med om på länge.. eller. 
Jag, Ludde och Malin hade ett gott spel runt mål och det var riktigt kul att att spela. Diagonalerna genom motståndarnas försvar var riktigt gött, dock ville som sagt inte bollarna in förutom 1 för Ludde som blev lagets enda i en förlust med 1-2. Otur men riktigt roligt att vara tillbaka! :)
tröjan är tryckt! får se om det blir någon invigning i den snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0