lika som bär

Nu är det såhär, att jag blivit jämförd med både det ena och det andra vilket är rätt roligt såvida det inte är med någon gammal gubbe. Haha.
Helena, en härlig brud som jobbar på Smålands Innebandyförbund kom på sig själv att hon tyckte jag var otroligt lik tjejen i filmen "i rymden finns inga känslor".
Jag såg den för första gången igår och jag kan inte mer än att skratta åt jämförelsen -fasen va kul ändå! :D
.
.
.
Sedan har jag även blivit jämförd med Doris i "Hitta Nemo" Jag trötar så förbannat men har kanske ingen innanför pannbenet ibland, men är rätt go ändå. Detta sa Evelina i högstadiet någongång och några tyckte detsamma. I bilen på väg till guldmiddagen ursäkta en annan Evelina sig själv då hon måste berätta att jag påminner henne om fisken Doris i Hitta Nemo.

TROR DU JAG DOG AV SKRATT?!



Kommentarer
Postat av: m i k a e l a

haha, lite lika är ni om man inte kollar så noga :) fast du är snyggare! :D

2011-02-16 @ 23:24:48
Postat av: Em

sv:

haha, tack!

tror dock hon mest menade till sättet men till utseendet kanske vi inte är helt olika heller? haha ;)

2011-02-16 @ 23:29:16
URL: http://emschelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0