lite av allt mellan himmel och jord

Igår åkte jag och världens goaste gäng spelare till Öland och Färjestaden för att spela lite innebandy. Blev en rätt stork torsk men jag älskar laget och våran sammanhållning ändå!
Fick även träffa mina guldklimpar samt Simon och Matte, väldigt trevligt!
.
Vi var hemma vid 02.30 från matchen och det var bara bums i säng för min del!
.
Idag:
Uppstigning 8.50 för att lite senare ta bussen till KFUM och en samling med Smålandslagets DJ lag. Deras coach Mikael Hill ringde in mig i mitten av veckan för att höra om jag kunde stötta upp truppen eftersom att de var en man kort. Detta sa jag alltså inte nej till men kände i efterhand att jag var aningen nervör -för jag har ju haft min långtidsskada och haft hostan nu ett tag. Men Micke visste att jag varit skadad men sa att han inte tvivlade på att jag skulle klara av det vilket var skönt för självförtroendet att höra då man inte trott speciellt mycket på sig själv.
.
Så det blev ett långt och skönt träningspass med lite övningar och uppspelsövningar.
.
Efter det blev det lunch och massa tjöt, mums mums. Sedan begav vi oss mot Stallgården för att tjejerna skulle ha matchgenomgång, byta om till matchställ och sedan begav vi oss mot halen igen.
Skötte seket undertiden tjejerna mötte ett av Östra SK´s pojklag, P15 eller så. Det är ju sådan skillnad på kill -och tjej innebandy och det blev en kysisk match med mycket slit men även mycket fins spel och goa passningar. Jag hoppas verkligen Småland fortsätter på denna fronten, det ser redan nu bra ut :)
.

.
Idag är det även ett år sedan, ett helt jäkla år sedan våran älskade vän Gustaf gick bort. Jag ser kortet på honom i byrån och det hugger till i bröstet, sticker till i ögonen och jag inser att ja inte vill tänka tanken att han inte finns hos oss.
Ikväll ska jag tända upp en massa ljus och tänka extra mycket på dig Gustaf och även dina nära och kära. Jag önskar varje dag att du fortfarande var med oss.. saknaden av dig är stor och tomrummet efter dig blir allt större.
Men jag tror du är med oss varje dag, varje natt och vakar över oss.. 
.
Gubben, vi älskar Dig och du saknas oss. ♥
.
fick ett sött express-MMS förut, va fin den var

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0