min fredagkväll.

Efter att ha sovit någon timma eller två efter skolan bestämde jag mig för att göra en mysig kvällsmat bestående av rostade mackor, frukostknäcke med räkost och te. Satt och tittade på lets dance undertiden men distraherades av något som lät mer lockande än den kalla skinn-soffan -den tända brasan ute i köket.
Så jag tog och gjorde mig en andra kopp för kvällen och nu med o´boy och satte mig tillrätta i en av stolarna framför brasan tillsammans med en gosig filt.
.
Boken som fick göra mig sällskap är en bok jag måste läsa på engelskan och jag har fäst mig en aning vid den.
A child called 'It' heter den och är en bok skriven av Dave Pelzer som skrivit om sin egen barndom. En otroligt stark och känslomässig bok.
"En gripande och oförglömlig berättelse om ett barns mod och styrka att överleva mot alla odds!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0