nyss hemkommen och drar snart igen.

Vid 10.00 var det fitting på PEAK Preformance och efter det gick jag och Angelica runt lite på a6 men bestämde oss sedan för att ta bussen ner mot stan. Blev en lång stund inne på myrorna där vi lekte och hade oss med fula hattar, jackor osv. Haha.

Efter det åkte vi in till centrum igen och sa sedan adjö. Angelica är en sjukt go tjej, så glad att jag träffat henne! Hon är sin egen och det gillar jag starkt!
.
Har iallafall ätit precis och ska försöka hitta tidigaste bussen/tåget hem till Skillingaryd för att spendera ett dygn där ungefär. Missar träningen ikväll men idag-imorgon är det enda tillfället jag hinner vara hemma på, suger.. :/ Men ska bli så skönt att åka hem för en gångs skull. :)
Får se hur det blir för min del på årets ensammaste dag, jippiiie...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0