om jag bara hade vågat hade jag haft det här på mig för länge sedan!

Det är ett par höga klackar, ett par svarta jeansleggings (som jag gärna hade haft som vanliga jeans istället), ett halvt egendesignat halsband samt min nyinvesterade pärla. Hade varit så himla go stil att kunna gå runt i en hög pump och varit allmänt sofistikerad i looken.
.
Se här:
Bild 1,2 & 3: En svart kavaj från H&M
Bild 4: En mörkblå kavaj med axelvaddar från secondhand (vet inte riktigt om jag tycker om att matcha mörkblått och svart men..)
Bild 6 & 7: Här syns klockan lite mer, en jag fick i julklapp förra året som jag älskar. En blus från H&M´s förra Sommarkollektion mdn 2 söta tassels i snörningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0