Shit, i mitt liv hinner man inte med något soffmode inte!

Vart ska jag börja? Ena stunden händer det ingenting, nu häder allt!
Efter Smålandslagets F15 resa har det inte blivit en ledig stund. Det blev Spring inspiration, det är nya uttagningar med f15 som lagledare, sedan ska jag ta körkort och gå bal. JISSES AMALIA EMELIE!
.
Men är det inte typiskt att det blir så? I ena stunden är livet som sahara -att världen är stor med hon dig är allt helt dött, finns ingenting att göra hur lång ögat än når. Sen så smäller det! Och du är i livets karusell, du har många bollar i luften, stöter på nya människor och erfarenheter. OCh det bästa av allt är ju -att då är livet som bäst! Här trivs jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0